Første gang man besøger selvbetjeningen, skal man oprettes som bruger.

Tryk på Log ind med ” MitID ” knappen, når du er inde i selvbetjeningsvinduet.

Her skal man udfylde en række oplysninger om sig selv. Det er vigtigt, man udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelsesskemaet, og har trykket på “opret ny bruger”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den e-mail, man angiver, da man opretter sig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen. Nu åbnes et nyt vindue, og man vil kunne se, at aktiveringen er vellykket.

Du kan fremadrettet selv vælge om du vil:

  1. Logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
  2. Logge ind med MitID

Ovenstående gælder for personer over 15 år, der har et MitID.

Er man under 15 år, skal man kontakte klinikken for at blive oprettet.